De Lerende School

Onderwijsadvies waar je blij van wordt!

  • Home
  • Over ons
    • Wie we zijn
    • De mensen
    • Onze kernwaarden
    • Onze aanpak
    • Onze partners
    • Voorwaarden en klachtenregeling
  • Onze dienstverlening
    • Schoolontwikkeling en teamleren in één
      • De 7 eigenschappen van sprankelende schoolontwikkeling
      • Onze uitgangspunten: zo werkt het wél!
      • Kindgericht onderwijs
      • Onze werkwijze: herkenbaar èn op maat
      • Teamleren geweldig maken
    • Leiding geven aan lerende scholen
      • Herregistratie door informeel leren
      • Onderzoekend leiderschap. Maak het verschil!
      • Uitblinken in teamcoaching
      • Coaching en supervisie
    • Van kwaliteitszorg naar kwaliteitscultuur
      • Kwaliteitszorg in lerende scholen
      • Verbetertrajecten zwakke scholen
      • Competentiegericht leren en lerende scholen
      • Auditing in lerende scholen
    • Uitblinken in je vak
      • Uitblinken in basiscommunicatie
      • Uitblinken in feedback
      • Veerkracht van de leerkracht
      • Betrokkenheid vergroten als “gewoon de kern”
      • Rekenen en taal. Uitblinken is keuzes maken
    • Ontwikkelingsgericht leren met jonge kinderen
      • Het Kindvolgmodel Kleuters
      • Ontwikkelingsgerichte praktijk
      • Spelbegeleiding
      • Thematisch werken
    • Ouders leren mee
    • Profileren door innoveren
    • Onderzoekend leren als gewoon de kern
      • ParnasSys als bouwsteen in onderzoekend leren
      • Van data naar reflectieve dialoog
      • Potentieelgericht werken voor leerkrachten
      • Zien! als bouwsteen in onderzoekend leren
      • Van data naar reflectieve dialoog
  • Nieuws
  • Blog
  • Agenda
  • Contact

De Lerende School Nieuws

Je bent hier : Home » Nieuws

Het einde van Integraal. Of niet?

30 september 2017

Integraal kwam in 2011 op de markt als kwaliteitsmodule binnen ParnasSys en kende een voortvarende start. Veel WMK-gebruikers zagen Integraal als een verademing. Integraal onderscheidde zich door een Rijnlands perspectief op kwaliteitszorg. Systeemdenken speelde hierin een belangrijke rol.Kwaliteitszorg geweldig maken. Dat was de inzet. ... Lees verder

Eerder verschenen artikelen

Doorontwikkeling Kindvolgmodel

13 maart 2017

Steeds vaker voelen kleuterleerkrachten zich in een programma-gerichte manier van denken en werken geduwd. Bijna altijd is dat te herleiden tot een onjuist beeld ... Lees verder

Guus Geisen

Guus Geisen, onze nieuwe collega-partner

24 november 2016

Het begon met de vraag van een bestuur. Of we samen met Guus een traject voor leiderschapsontwikkeling op wilden zetten.Dat gingen we aan. Nieuwsgierig. ... Lees verder

  • 1
  • 2
  • Volgende »

Onze gegevens

De Lerende School
Postbus 3386
2001 DJ Haarlem

Tel. 06 50855480

KvK 64245829
BTW NL855583241B01
Bank NL17INGB0007080811

Onze specialisaties

  • Schoolontwikkeling en teamleren in één
  • Leiding geven aan lerende scholen
  • Van kwaliteitszorg naar kwaliteitscultuur
  • Uitblinken in je vak
  • Ontwikkelingsgericht leren met jonge kinderen
  • Ouders leren mee
  • Profileren door innoveren
  • Onderzoekend leren als gewoon de kern

Volg jij de Lerende School al op Social Media?

De Lerende School op Facebook De Lerende School op Twitter De Lerende School op LinkedIn De Lerende School op Twitter

© Copyright 2019 De Lerende School, Alle rechten voorbehouden.

Naar boven