De Lerende School

Onderwijsadvies waar je blij van wordt!

  • Home
  • Over ons
    • Wie we zijn
    • De mensen
    • Onze kernwaarden
    • Onze aanpak
    • Onze partners
    • Voorwaarden en klachtenregeling
  • Onze dienstverlening
    • Schoolontwikkeling en teamleren in één
      • De 7 eigenschappen van sprankelende schoolontwikkeling
      • Onze uitgangspunten: zo werkt het wél!
      • Kindgericht onderwijs
      • Onze werkwijze: herkenbaar èn op maat
      • Teamleren geweldig maken
    • Leiding geven aan lerende scholen
      • Herregistratie door informeel leren
      • Onderzoekend leiderschap. Maak het verschil!
      • Uitblinken in teamcoaching
      • Coaching en supervisie
    • Van kwaliteitszorg naar kwaliteitscultuur
      • Kwaliteitszorg in lerende scholen
      • Verbetertrajecten zwakke scholen
      • Competentiegericht leren en lerende scholen
      • Auditing in lerende scholen
    • Uitblinken in je vak
      • Uitblinken in basiscommunicatie
      • Uitblinken in feedback
      • Veerkracht van de leerkracht
      • Betrokkenheid vergroten als “gewoon de kern”
      • Rekenen en taal. Uitblinken is keuzes maken
    • Ontwikkelingsgericht leren met jonge kinderen
      • Het Kindvolgmodel Kleuters
      • Ontwikkelingsgerichte praktijk
      • Spelbegeleiding
      • Thematisch werken
    • Ouders leren mee
    • Profileren door innoveren
    • Onderzoekend leren als gewoon de kern
      • ParnasSys als bouwsteen in onderzoekend leren
      • Van data naar reflectieve dialoog
      • Potentieelgericht werken voor leerkrachten
      • Zien! als bouwsteen in onderzoekend leren
      • Van data naar reflectieve dialoog
  • Nieuws
  • Blog
  • Agenda
  • Contact

Maak kennis met Martie de Pater

Je bent hier : Home » Medewerkers » Martie de Pater
Martie de Pater

Martie de Pater

Onderwijsadviseur. Kenniscoördinator Didactiek

0644377383martie@delerendeschool.nlVolg mij op LinkedIn

Waar je mij voor kunt vragen

Scholing op gebied van Reken- en Taaldidactiek | Instructiekwaliteit | Leerlijnen | Kwaliteitsverbetering

Specialismen:  Didactiek Taal en Rekenen

Mijn drijfveren

Leraren die methoden gebruiken in plaats van volgen. Waarom? Een leraar die vanuit didactische kennis zelf keuzes maakt en de lesmethode naar zijn hand kan zetten, is beter in staat om volop te differentiëren en zo passend onderwijs te bieden. Dat komt niet alleen zijn gevoel van eigenaarschap ten goede maar zeker ook de ontwikkeling van zijn leerlingen. Goede middelen zijn fijn, vakmanschap bepaalt.

 

Ronald Dulmers
Toon alle
Hans van Rijn

Onze gegevens

De Lerende School
Postbus 3386
2001 DJ Haarlem

Tel. 06 50855480

KvK 64245829
BTW NL855583241B01
Bank NL17INGB0007080811

Onze specialisaties

  • Schoolontwikkeling en teamleren in één
  • Leiding geven aan lerende scholen
  • Van kwaliteitszorg naar kwaliteitscultuur
  • Uitblinken in je vak
  • Ontwikkelingsgericht leren met jonge kinderen
  • Ouders leren mee
  • Profileren door innoveren
  • Onderzoekend leren als gewoon de kern

Volg jij de Lerende School al op Social Media?

De Lerende School op Facebook De Lerende School op Twitter De Lerende School op LinkedIn De Lerende School op Twitter

© Copyright 2021 De Lerende School, Alle rechten voorbehouden.

Naar boven